Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag berätta
att jag sovit som en prinsessa! Somnade vid 00.00 när Beck - Hämdens pris
var slut, och har vaknat första gången nu klockan 10.00.. ;) Inte dåligt!



Idag är det farsdag som sagt, dock har jag ingen pappa att fira. Eller klart jag
har, men han bor ju i Luleå. Dessutom är jag så arg på honom av olika skäl,
så i år ska jag varken ringa eller skicka ett farsdags-kort. Sorgligt men sant!
Istället ska jag få fira med älsklingen och hans familj, alla hans syskon ska
komma hit och äta tårta under eftermiddagen. :)



Övrigt idag då? Jag ska åka hem till Seskis igen, och slutföra min praktik.
Det är bara två veckor kvar, tiden går för fort! Dock vet jag inte ännu hur och
när jag kommer hem. Mamma är bjuden på middag hit, så måste ringa och
meddela henne det. Hoppas hon kommer då! :) Nu ska jag i alla fall gå ner
och äta frukost, sedan ska jag hoppa in i duschen så man är fräsch när folket
kommer.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi måste träffas någon dag om du kommer in till Happis =)

2008-11-09 @ 12:57:36
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0