Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig helg än så länge?
Själv tycker jag helgen börjar lida mot sitt slut, Söndagar är alltid tråkiga.
Kanske extra tråkig idag, eftersom skolan börjar imorgon. Jag har ju inte
haft skola på 6 veckor, så det kommer kännas annorlunda. Men sovmorgon
till 10.40 första dagen skadar ju inte! ;)



Vaknade för ett tag sedan, lite efter 9-tiden. När jag klev upp möttes
jag av en trevlig lukt, lussebullar! Japp, mamma håller på och bakar lusse-
bullar, yummie! Så nu ska jag ta en mugg te och en lussebulla, jag tjuvstartar
lite innan advent. Sedan blir det mest troligen att duscha, packa och
ha full rulle helt enkelt.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0