Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni en bra Söndagsmorgon? Själv har
jag precis vaknat, strax före 10. Jag gyrade på, och trodde att Börje var här.. ;b
Somnade igår i alla fall efter Beck filmen, trots att jag drack te så sent.
Men är man trött så är man.. :)



Just nu sitter jag och väntar att min cappucino blir färdig, ska alldeles strax
fixa mackor att äta. Sedan ska jag faktiskt hoppa in i duschen, så man slipper
det på kvällen. Kanske blir att åka till mammas nya lägenhet och titta litegrann,
får väl se ifall vi hinner. Till middag ska vi äta fläskfilé - yummie! Efter det
måste älsklingen antagligen åka tillbaka, eftersom han ska jobba imorgon.
Men på Söndag åker jag hem tillbaka till Kalix, efter 6 veckor här på Seskarö.
                                                           Hem ljuva hem!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0