Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra Halloween-helg? Själv
tycker jag den har varit sisådär.. Barnen förstår inte riktigt det här med
Halloween, vilket är synd för allt blir förstört då.. De säger inte "Bus eller Godis",
de säger "GE mig godis eller pengar" - ohyffsade ungar! ;o Sedan är de
inte ens utklädda, de bara står i sina vanliga kläder och ber om pengar, usch!
Det är inte de småa som gör så (de är utklädda i alla fall..), de är dem som
är över 10-år som kommer vanligt klädda och "ber" om pengar/godis, hemskt..



Igårkväll tittade vi på "När lammen tystnar", har fått höra att den är läskig -
men det var den inte alls! ;o Men den var bra, och spännande - men inte läskig.
Sedan blev det att sova, var helt slut efter allt kalasande.


Dagens planer då?

Kan säga att jag inte alls har några planer, inte precis i alla fall..
Älsklingen åker hem senare idag, så ska passa på att mysa med honom
så mycket jag kan. När han har åkt hem ska jag försöka koncentrera
mig på APU-uppgifter eller Engelska boken, skulle behöva göra det..
Vi får väl se hur det går med det, hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag läsa lite bloggar. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej.. jag tänkte ocksåå se den men den hade ju börjat redan innan lammen tystnar var klar så jag orkade inte :))

2008-11-02 @ 13:52:20
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0