Skyltsöndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag
berätta att jag sovit som en prinsessa. Somnade vid 00-tiden, när vi
fick klarhet att vi inte behövde åka till Haparanda för att hämta Jocke.
Har sedan dess sovit som en stock framtill klockan 09.00 typ.

              

Jag har hunnit med en hel del under denna halvtimme som vaken.
Har lekt kontors-personal, haha. Jag har skrivit ut lite dokument och sånt.
NK-uppgiften, recept och lite sånt där trevligt. Idag måste jag träna på
mina Engelska B-glosor, har inte ens tittat på dem ännu..

Annars får vi se vad som händer idag, vet bara att vi ska ut på stan.
Det är en självklarhet eftersom det är skyltsöndag, då ska man ut
och mingla bland allt folk. Får se ifall man känner någon, kanske man
ser Marie? ;) Någon från älsklingens släkt lär vi säkert se, det gjorde
vi förra året i alla fall. Måste även sätta upp advents-stjärnan i fönstret.
Haha, lite sent men bättre sent än aldrig. ;)



Eftersom det är första advent idag blir min frukost te och lussebulla,
lite måste man ju lyxa till det. Det ska kännas att det snart är jul! :)
Nu ska jag alldeles strax börja sätta in bilderna från min EFIT-dag.
Ha tålamod så är de uppe om ett tag!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0