Shopping

Hej på er allesammans! :) Är ni vakna nu? De flesta är nog det i alla fall..
Själv har jag redan varit vaken i tre timmar, haha morgonpigg typ? ;b

Har hunnit med en hel del, fotografera EFIT (4 foton än så länge..), ätit
frukost, diskat oxh fixat mig. Så nu är jag beredd att tillbringa hela dagen
i centrum för att shoppa. Får väl se vad jag hittar, men hoppas på lite
julklappar i alla fall. Ska in på den nya leksaksaffären och titta, kanske
några fina saker till barnen? :) Blir även att fara på Chili och titta, kanske
hittar något fint till mig själv där. Får se ifall älsklingen är fika-sugen,
i så fall blir det Wayne's Coffee också, yummie! ;)



Ha det bra så hörs vi när jag kommer hem, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Evelina

låter som du har haft en bra lördag gumman =)

kram

2008-11-29 @ 22:43:02
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0