Rivning

Godmorgon på er allesammans! :) Nu har jag diskat och torkat all disk.
Jag hatar verkligen att ha disk, haha. Jag vill bli av med det så fort som möjligt.
Men det är ju bara bra! Då ser det ju alltid rent och snyggt ut i köket.  :)


(Bilden är från i måndags, nu är det inte lika mycket plankor)

Som ni vet så river de ju huset mitt emot oss. I söndags när jag kom
hit hem, då var huset rivet. Sedan dess har de tagit bort allt bråte, alla
plankor och stenar osv. Men det låter ju inte så lite heller.. ;o
Under dagarna när de arbetar gör det inget, men f*n när de arbetar
06.00 på morgonen! När älsklingen hade åkt till jobbet försökte
jag somna om eftersom jag har sovmorgon. Kan ju säga att det
var näst intill omöjligt.. Det låter som attans när de fyller conteinrarna,
och då kan man inte sova! Det låter ungefär som att de skulle riva
hyreshuset vi bor i, det dånar i golvet när de fyller conteinrarna.. ;o
Fy fasiken! Nåja, snart är de väl klara förhoppningsvis.

Nu ska jag fortsätta vara effektiv, jag ska packa ner det jag ska
ha med till skolan. Sedan ska jag sysselsätta mig med något de
sista minutrarna innan jag går ut i snöstormen.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0