Recension

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Tisdagskväll? Själv har jag
slitigt som ett djur kan man säga.. Jag har suttit över en timme och jobbat
med min engelska bokrecension av Dear Nobody, usch.



Men nu är det avklarat, så får bocka bort det från min "to do-list"..  :)
Min lista börjar vara ganska kort nu med uppgifter att göra, det är
inte som när man går skola. Då är den smockfull hela tiden,
en uppgift försvinner, två kommer till.. Nu minskar det hela tiden,
och ingen ny uppgift som kommer till, kanon! Men vänta bara tills
skolan börjar, då blir det massa på listan igen. Usch! :/



Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, jag har ont i magen.
Ska snart koka te, och sedan vänta att klockan blir 20.00 så jag får
bänka mig framför tv:n en timme. Ska titta på S.O.S familj, och sedan
blir det Andra Avenyn. Det var så spännande avsnitt sist, så oj!
Jag älskar Andra Avenyn, och jag skulle fasiken köpa det ifall det kom
ut på DVD - så bra är det! :) Nu ska jag prata med älsklingen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

okejokej! :)

2008-11-04 @ 19:02:36
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0