Pirates of the carribbean

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en trevlig Fredagskväll, fast
vissa kanske redan sover?



Jag och älsklingen sitter nu och tittar på 5:an, där visas Pirates of Carribbean.
Det är tvåan tror jag.. Är inte så värst brydd om den, och jag är ruskigt trött.
Så jag ska hämta min morgonrock, sedan krypa ner under täcket och ligga
ner för att se den. Kanske somnar mitt i allt, det skulle vara oerhört skönt!
Jag är så jäkla trött.. ;o På Fredagar är jag alltid trött redan vid 21-22 tiden.
Men på Lördagar orkar jag vara vaken hur länge som helst, oftast..  :)

Imorgon blir det att gå runt på stan, ska in på den nya leksaksaffären.
Älsklingens bror får komma hem från Sunderbyn imorgon, härlig!
Under kvällen blir det utemiddag och bio, mysigt.  :) <3

Ha det bra så hörs vi imorgon, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0