På G

Hej på er allesammans! :) Tänkte bara meddela er om att snart är jag på
G hemåt.. :)

Har precis ätit middag,hemmagjord pizza. Jag har även packat det mesta,
allt förutom maten som jag handlade igår. Ska packa ner det precis innan
vi åker, så det inte hinner bli dåligt. Ni skulle se hur mycket väskor/påsar
jag har, det är typ 10 stycken.. Tänk att bära på allting upp för tre
våningar, usch jag kommer dö.. Det är nog jobbigt att gå 50 trappsteg
när man ska till lägenheten, nu har vi ännu tung packning.. ;o



Jag skirver antagligen mer senare ikväll, när jag har packat upp allt
och så vidare. Åker nog iväg till Kalix vid 16-tiden, hoppas på det i alla fall.
Nu ska jag läsa bloggar! :)

Ha det bra så hörs vi ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0