Öppet Hus

Hej på er allesammans! :) Nu ska jag skriva lite kring Öppet Hus som skolan
ordnar varje år. Nu har det verkligen kört ihop sig kring det.. ;s

Förra året fick vi i BF1 hjälpa BF2 (som ordnade Öppet Hus), dela ut lappar,
vara med under informationerna och så vidare. Det var jätteroligt! Nu i år
går vi ju i BF2, alltså våran tur att ordna Öppet Hus för de som är intresserade
av Barn- och Fritidsprogrammet. Men nu är det en smula annorlunda..
Vi har ju praktik hela nästa vecka, och just den veckan är det Öppet Hus! ;o
Hur fasiken ska detta gå? Vi kan ju inte ha praktik samtidigt som vi ska
sköta Öppet Hus, det går ju bara inte! Dessutom har vi inte hunnit planera
alls inför detta, eftersom vi inte vetat om något.. ;/



Jag måste verkligen fråga Malin kring detta imorgon när hon kommer
och hälsar på. För detta är ett stort frågetecken för mig nu, haha.
Hoppas vi får åka till skolan och hålla i Öppet Hus, göra det bästa av
situationen. Då får vi ju komp.ledigt på Fredagen. Men det får jag mest
troligt ändå, för de har A-dagar här på Seskis, så det är ju inga elever.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, vi går ut på praktik v.48 och har praktik fram till jul lovet så det blir skönt :)

Ang öppet hus, för oss som går på handels så är det vi i årskurs 3 som ska ta hand om det eftersom årskurs 2 är på praktik :) så har vårat program gjort :)

2008-11-11 @ 18:03:06
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0