Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Idag är nog första
gången på länge som jag klev upp helt pigg, bara positiva tankar idag. ;)
Ska berätta i ett annat inlägg en underbar sak, jag är så jäkla glad över det!



Började morgonen som vanligt vid 07.30-tiden, då vi planerade alla lektioner.
08.00 skulle vi börja lektionerna men det var kaos i 1-2:ans klassrum,
en fågel hade flygit in under morgonen - så den flaxade omkring helt i panik..
När barnen blev ivriga och ville hjälpa till att få ut den, då flög den in i fönstret,
sedan flög den upp på en vit sak i taket - och dit lämnades den visst.. Vi
fick inte ner den, så vi tror allihopa att den svimmade/dog där uppe efter den
hårda smällen in i fönstret.. :/  Men dagen fortsatte som vanligt, första lektion
var Engelska, och sedan musik. Det är faktiskt kul att vara med på musiken,
mycket som jag har sjungit när jag var i 7-års åldern. Svenska var det sen
på schemat, och idag hade jag egen lektion igen med 2:orna, det är jätte
roligt - speciellt när de jobbar effektivt! :) Under lunchen var jag och min
handledare rastvakt, full action. Efter lunch fick barnen börja tänka djupa
tankar om hur jorden blev till.. Haha det var riktigt roligt! ;)

På Onsdagar och Fredagar slutar jag 12.30, och det är så jäkla skönt!
Vilken lyx, va? Så nu sitter jag här hemma, ska alldeles strax duscha
tror jag. Sedan ska jag nog göra det sista på APU-uppgifterna, då skulle
jag inte ha något mer att göra dessa tre veckor. Lite slött, va? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att han fått praktik, är ju som svårt med jobb i lilla kalix. Var ska han jobba? :)

2008-11-05 @ 16:21:55
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0