Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt? Själv har jag sovit
som en prinsessa, jätteskönt. Älsklingen har dock haft svårt att sova, stackars
liten.. ;/ <3 Men han har åkt och jobbat i alla fall, hoppas han inte somnar. ;b

Själv har jag vaknat lite före 08.00.. Jag har sovmorgon till lite efter 10-tiden,
skönt! Det är verkligen härligt att ha sovmorgon, typ det bästa som finns.
Fast hellre börjar jag tidigt och slutar tidigt.. Idag är typ enda dagen vi går
skola till 15.30, förstår ni? Vi har ganska lugnt schema, sovmorgon varje
dag eller så slutar vi tidigt. Kan ju inte gnälla precis! ;)



Jag har ätit frukost för en stund sedan, och nu sitter jag här. Har fixat
mig färdig alldeles nyss, så nu ska jag snart diska bort kvälls/morgon disken.
Sedan kanske jag hinner sitta här en snabbis innan jag går till skolan.
Vill ni veta en sak? Det snöar jäkligt mycket idag igen, jag börjar bli less! ;/

Nu ska jag diska, oj vad kul..
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0