Naturkunskap

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Måndagskväll? Själv kan
jag inte klaga, den är rätt lugn och det är skönt..

Maten var nästan helt färdig när älsklingen kom hem, tihi. Vilken lyx va? ;)
Det blev som sagt spaghetti och köttfärssås, yummie! Sedan diskade jag,
och älsklingen torkade. Teamwork här, så klart. Tittade litegrann på
One Tree Hill, men jag hade redan sett det avsnittet för längesedan..
Så jag läste faktiskt i Naturkunskaps-boken, sidan 4-12.. De sidor
vi ska kunna till Torsdag, vet inte om det är muntligt förhör eller skriftligt
men.. Jag kan säga att jag höll på och somna, så jäkla ointressant! ;o



Har varit till Coop och Coop Bygg för en stund sedan, var och handlade
lite till en middag här under veckan. Träffade även Sandra där, trevligt!
Älsklingen ville in på Coop Bygg och titta på en dimmer, så nu har
vi köpt det. Mysigt värre! :)

Nu ligger älsklingen och sover, ska väcka honom om 15 minuter.
Jag ska faktiskt skriva ner de där frågorna vi ska kunna inom
Naturkunskapen. Ifall det skulle bli skriftligt förhör.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0