Motiverad

Hej på er allesammans! :) Nu har jag tagit en lång och varm dusch. Måste
ladda upp inför APU-uppgifterna, och jag tänkte att jag kanske får motivation
genom att duscha - då blir jag fräsch och pigg. Vet ni vad? Jag hade faktiskt
rätt! Nu efter duschen så känner jag mig mer motiverad till att göra APU-
uppgifterna, och en hjälp på traven är att tänka positivt. Fast ibland kan
det vara svårt att tänka positivt när man har mycket att göra, men man får
helt enkelt bita ihop.. :)



Nu har jag fått motivation till att göra APU-uppgifterna, så det är bäst
att jag sätter igång. Förhoppningsvis blir jag färdig idag med allting!
En sak har jag kvar att göra, angående buller. Måste prata med
handledaren imorgon, så jag får ett 100 procentigt svar på den frågan.

Ha det bra så hörs vi när jag är klar, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0