Mat

Hej på er allesammans! :) Nu har älsklingen skrivit att han är på Coop,
vilket betyder att han snart kommer hem. Wiiie! :) <3

Jag har varit duktig nu, och satt maten i ugnen redan. Så nu är det
bara att vänta 15 minuter, så är det dags för middag. Dagens middag
blir Chicken nuggets, ris och vitlöks cremé fraiche, yummie! :)
Sedan ska jag diska eftersom det är min tur idag.



Förhoppningsvis ska vi åka och handla lite ägg och sånt sedan.
Kanske även köper något gott till kvällen, jag är grymt sugen i alla fall..
Fast vi har massa frukt, och det är nyttigare.. Men vi får se! :)
Ska även titta på något åt älsklingen, ifall jag hittar något fint.
Måste även ta ut pengar, jag har en 20-lapp i börsen, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0