Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv trodde jag
aldrig att jag skulle orka med den här dagen.. Har sovit jättedåligt inatt,
så var jättetrött när jag vaknade efter 06.00 på morgonen.. ;/
Men dagen flöt på bra, så det har inte alls varit några problem.


                               (Seskarö kyrka, bild från Google)

Började 07.30 som vanligt med att planera dagen och veckan framförallt.
Sedan gick vi in till klassrummet, och då fick barnen berätta om höstlovet.
Efter det gick vi ut på en promenad eftersom de gör det varje måndag,
så idag blev det att gå till kyrkogården. Stannade och fikade i skogen,
mysigt men kallt.. Till lunch var det prinskorv och mos, guess what?
Jag åt faktiskt litegrann av det! Under lunch-rasten satt jag och
klippte ut en massa grejer till imorgon, hann även intervjua färdigt
min handledare. Sista lektionen fick barnen rita om när vi var på
kyrkogården, riktigt fina teckningar blev det! Från 13.00 och fram till 14.00
har jag ägnat mig åt att fortsätta klippa och tillslut laminera. Sista halvtimmen
på jobbet fick jag vara med och titta/lyssna när de gjorde åtgärdsprogram,
det var riktigt intressant! Nu vet jag hur sådant också fungerar, alltid bra! :)

Sitter just nu och dricker te samtidigt som jag bloggar. Funderar på att
snart skriva färdigt intervjun med min handledare, då är jag nästan klar
med alla APU-uppgifter. Riktigt skönt kan jag säga! På ett tag ska jag
duscha tror jag, och sist men inte minst; Jag ska läsa i min engelska bok.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0