Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har den
varit lite annorlunda, jämfört med de andra dagarna. Min handledare var
sjuk idag, så vi fick improvisera. Men det gick det också, vi överlevde ju! :)



Började 07.30 med planering, och allt blev ju ändrat eftersom 1-2:ans
lärare (min handledare) var sjuk. Så vi fick handla snabbt, och göra det
bästa av situationen. 08.00 började lektionerna, och jag ledde hela
första lektionen eftersom handledaren var sjuk. Sedan gick vi på promenad
som vanligt varje måndag. Efter det fick barnet rita och göra färdigt
gamla uppgifter. Till lunch var det hamburgare, yummie! Äntligen något
som jag tycker om.. Lektionen efter lunch var typ idrott, och då lekte
vi ute på skolgården. Sedan gick jag och vikarien iväg till idrottsplan,
för att ha idrott med 5-6:orna. Jag ledde alla aktiviteter, och det var
jätteroligt! :) Vi körde "Familjen Olsson" och "Jägaren". ;>



Nu sitter jag här hemma, och börjar få smått panik över min PedLed-
uppgift.. Den ska vara klar till jul, och jag har redigerat all text osv som
jag valt kring Montessori. Men jag har inte ännu börjat sätta in texten
i Projektmallen, det är ju det svåraste.. O.o  Känner lite smått panik!
Så funderar nästan på att försöka i alla fall litegrann under kvällen,
om jag har projektmallen med mig hit till Seskis.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja, de ska vi! :)

2008-11-17 @ 16:08:28
URL: http://zataan.blogg.se/
Postat av: r

är det sista veckan på seskis nu? :P

2008-11-17 @ 16:33:41
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0