Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag så här efter helgen?
Själv tycker jag dagen gick fort, även fast jag jobbade lång dag (07.30-14.30).
Kanske beror på att det var roliga lektioner, då går allt fortare! ;)

                                         

Började 07.30 som vanligt med vecko-planering, och lite småprat. 08.00
var det dags för lektionerna, första lektionen fick barnen skriva om helgen.
Sedan gick hela 1-6:an på en promenad, härligt att alla går tillsammans!
Lektionen före lunch sysslade vi med bokstaven E, alla jobbade flitigt.
Till lunch var det Tacos, yummie! Efter lunch tränade jag att läsa med
vissa barn, och sedan fick de lära sig lite motsatser. Sista lektionen
hade jag och min handledare med de äldre barnen i 5-6:an, idrott.
Då körde jag en lek med dem som uppvärmning, ska ta med pappret
och visa i klassen - för det är verkligen en rolig lek. Alla hade jätteroligt,
till och med jag som läste.. :) Sedan fick de spela spökboll som de älskar.



Gick sedan till Mommo för att dricka en kopp kaffe medan jag väntade
på mamma. Till slut kom mamma, och då åkte vi hem efter lite prat.
Sitter alltså här hemma nu, ska äta middag om kanske 30 minuter,
så fram tills dess ska jag läsa bloggar. Sedan ska jag börja läsa i min
nya bok Svart stig.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0