Lyx

Hej på er allesammans! :) Nu har jag städat hela lägenheten, det gick hyffsat
fort ändå. Eller ja, det beror på hur man ser på det hela.. Lägenheten är
ju endast på 22 kvm, och det tog nästan en timme att dammsuga och skura.
Är det söligt eller snabbt gjort? Haha xD  Nu känns det lyxigt i alla fall,
rent i varje hörn! ;)



Nu har älsklingen precis kommit hem från jobbet, kanske jag får lite
hjälp med maten då? ;) Ska i alla fall skala potatis och sånt nu.
Vad trevligt va? Nej usch, det är riktigt tråkigt.. Men att förbereda mat
är inte alls kul, det är roligare att laga maten.

Nej, nu kallar matlagningen! Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej nej, köket är som en stor etta typ, sen så är det vardagsrum och sovrum. Hallen och toan är ju också ganska stort.. Så de är ganska stort och duger gott och väl till 2 pers :p

2008-11-28 @ 17:40:24
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0