Lördag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra Lördag? Själv tycker
jag min Lördag har gått jättefort, och det är nästan negativt.. ;o
Dygnet skulle behöva ha minst 30 timmar!



Vaknade vid 10.30-tiden och klev upp för att fixa mig och äta frukost.
Sedan åkte vi iväg till Haparanda vid 11.30, och då gick vi in på Jysk.
Jag hittade världens snyggaste tre-delars bokhylla i vitt, så jäkla fin!
Den hade kostat 3 000 kronor, men nu var den nedsatt till 1 250 kronor
inför julen. Åååh jag vill verkligen ha den! Var sedan in på ÖB och
där hittade vi en massa. Där efter åkte vi till IKEA, höjdpunkten för dagen.
Kom dit vid 13-tiden, och åkte därifrån vid 16-tiden.. Men det var riktigt
roligt, vi hittade en massa! :) Dock kan jag inte skriva vad vi köpt,
för det blev en massa julklappar. Efter vår "Iilla" tripp på IKEA åkte
vi till Leilani för att äta middag, friterad kyckling i sötsur sås. Yummie!

Kom hem lite efter 18.00, så har precis packat upp alla saker.
Imorgon blir det att packa mera, för då ska jag hem till Kalix.. :)
Nu ska jag försöka hitta någon fin bild på bokhyllan jag vill ha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: jag såg honom förra året i december =)

2008-11-22 @ 18:50:59
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0