Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Klockan är inte ens 10, och jag är redan
vaken! Kanske beror på att jag har sovit 11 timmar, shit va skönt!
Igår spenderade vi kvällen hos min kusin och hans barn, trevligt. Vi blev bjudna
på hans specialare, varma mackor. Yummie! Tittade även på IDOL, dock
vet jag inte vem som åkte ut, får leta upp det snart.. :)



Dagens planer då?
Vi ska snart äta frukost, har just satt in vitlöksbaguetterna i ugnen.
Ska faktiskt ha en lyx-frukost idag eftersom det är lördag, vitlöksbaguetter
med vitlökssmör, och en stor mugg te! :) Sedan blir det väl att klä på sig
och börja flytta grejer från förrådet. Usch vad jobbigt, det kommer ta hela
dagen! Så jag lär inte alls blogga förrän ikväll, det suger.. ;(

Nu ska jag titta till baguetterna, och sedan koka vatten.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0