Läsa

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Måndagskväll? Själv vet
jag inte riktigt vad jag ska säga om min..

Efter middagen försökte jag hitta motivation till att arbeta med projekt-
mallen, men det gick inte alls.. Jag hittade ingen motivation! Men till sist
tog jag mig i kragen, och skrev en del av arbetet. Kan säga att jag skrev
litegrann på Syfte och Bakgrund, resten orkade jag inte göra.. ;b
Så istället för att plåga mig med projektmallen, ska jag läsa.



Nu ska jag som sagt sätta mig i soffan och läsa lite i Svart stig.
Kanske tar mig en kopp te, det vore asgott!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: rosanne

aaa :D

2008-11-17 @ 19:05:10
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0