Kvällen

Godkväll på er allesammans! :) Nu är jag nöjd med min kväll, haha.
Jag har tittat på Unga Mödrar, så nu kan jag somna. Nej inte riktigt men.. ;b

Åkte till Mommo efter maten, vid 17-tiden. Sedan kom Moster dit också,
så vi har suttit och pratar för det mesta. Blev även att ta en fika, och äta
Mommos goda kolakakor. 18.30 började ju Unga Mödrar, så jag satte
mig inne i vardagsrummet för att titta, och oj - vad bra det var! :)
Man fick följa Bente och David under deras förhållande, precis som
förra säsongen. Men de gyrar fram och tillbaka, gör slut, blir ihop osv..
Vilken tur att jag och älsklingen inte har ett sånt förhållande, det
måste vara jobbigt! ;o



Nu sitter jag här och pratar med Fanny och Madde på MSN,
får väl se vad man gör härnäst. Ska söka reda på en bra låt på
Youtube, haha. Känner jag mig själv så kommer det in en lista
snart, det blir väl kul? Haha, jag har tråkigt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

gott med såna kakor. tänkte baka såna idag :D

2008-11-19 @ 20:05:47
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0