Johan Palm åkte ut

Godmorgon på er allesammans! :) Igår var det IDOL som sagt, och
jag hade verkligen rätt. Johan Palm fick ju lämna Idol, och det var så jäkla bra!
Nu har han äntligen åkt ut! :) Jag förstår inte hur han har fått vara kvar så
länge? Hans röst har varit hemsk ända från början, usch.

                             

Igår var det ju hemskt när alla tjejer grät för att han åkte ut.. Herregud,
skärp er! ;o Jag och Henke satt och asgarva åt en tjej som satt och skrek
hela tiden, haha. Sedan ännu att typ alla 10-11 åringar grät som att en
anhörig död, voi voi..



Tittade på Aftonbladets webb-tv nyss, ett klipp från igår. En tjej fick stå
på scén osv, och sen berättade hon att hon röstat på Johan ungefär
300 gånger. Faaan vad dyrt! Typ 1500 kronor.. När Johan fick reda på
det genom reporten för webb-tv sa han typ: "Shiit, hur har hon råd
människan?
". Haha fy vad dum han är! Hon heter väl inte människa? ;b
Det lät skitkul i alla fall, hahaha.. :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0