Jag överlevde

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Jag själv kan
inte klaga på mina lektioner, men jag kan och ska klaga oerhört mycket
på vädret! Usch och fy för vädret.. ;o

Jag gick iväg till skolan lite före 10, och det var den värsta promenad
jag någonsin gått! Trottoarerna var inte plogade, så man var tvungen
att gå ute i körbanan - hemskt. Ni skulle ha sett! Det var snö överallt,
och då menar jag överallt! Varenda butiksbiträde stod och skottade
snö framför entrédörrarna, rena kaoset.. Värst var vid sjukhuset,
då fick man plumsa i flera decimeter snö - hemskt! ;o
Jag kom fram till skolan i alla fall efter 10, helt död..



10.40 började Svenska B, och jag älskar det! Haha okej, inte
riktigt - men Svenska är ett av de bästa ämnena, helt klart! :)
Vi fick tillbaka våra Renässans-prov som vi gjorde för typ sju veckor
sedan, innan praktiken alltså.. Jag hade 98 poäng, och man kunde
ha max 98 poäng.. ;) FULL POTT! Gissa om jag vart glad! :)
Nu har vi börjat med Upplysningstiden, och jag känner igen
rätt mycket kring Gullivers resor, eftersom jag läste den under högstadiet.
Andra, och sista lektionen för idag var Naturkunskap. Fyfarao!
Jag hatar verkligen Naturkunskap, det är det tråkigaste som finns..
Inte blir det bättre av att vi ska läsa 8 sidor till Torsdag! ;/
Det blev ingen Engelska B idag, lektionen uteblev.

Nu sitter jag här hemma, kom hem för typ 30 minuter sedan.
Jag väntar att klockan blir lite efter 15.00, då ska jag börja
laga mat - spaghetti och köttfärssås. Älsklingen är fortfarande
på jobbet, han slutar 15.30. Så maten borde vara klar lite efter
att han kommit hem, bra timing! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0