Jackass 2

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra Söndag? Själv tycker jag att söndagar
är tråkiga, men denna har inte varit det - än så länge.. Jag vaknade vid 10-tiden,
och älsklingen klev upp vid 11-tiden. Har sedan ätit frukost och tittat på
Gilmore Girls. Efter det tittade vi på Canal+, där visades Jackass 2.



Kan säga att vissa saker är riktigt sjuka, nästan så man själv vill spy..
Usch! Ändå kan man inte låta bli att titta och skratta åt deras sjuka saker.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej det var verkligen jättelängesen!

Hur är det med dig nu för tiden då? :)

2008-11-02 @ 14:47:19
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0