Idol

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag tittat färdigt på Idol för ikväll.
Jag orkar aldrig se resultat-programmet.. ;b Istället tittar jag dagen
efter på nätet, vem det var som åkte ut.



Ikväll var Kevin och Robin helt klart bäst! De och Alice är mina favoriter,
de är helt underbara. Anna var en stor favorit i början, men jag gillar
inte henne alls nu typ.. Visst har hon härlig röst, men jag är grymt
less på att hon alltid väljer samma genre.. O.o  De andra vågar i alla
fall chansa, och det är ett plus! Hoppas Johan åker ut, hoppas..

Nu sitter jag här och tittar på gamla bilder, på mig och Sanne.
Mycket fina minnen måste jag säga! Men midsommar 2006
kommer jag aldrig glömma, det var en härlig tid! :) <3
Ska faktiskt bjuda på några bilder i ett separat inlägg, vänta och se.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0