Hemma

Godkväll på er allesammans! :) Nu har jag kommit hem till Seskis igen.
Har nu två veckor praktik framför mig, och sedan blir det vanlig skola några
veckor innan vi får lov.

Det var hemskt att åka hem idag under eftermiddagen, när vi hade ätit middag
hos älsklingen och hans föräldrar. Det var tjock dimma, som risgrynsgröt..
Man såg typ ingenting, det var jätteläskigt! ;o Annars brukar det ta 35 minuter
mellan Seskis och Kalix, nu tog det 1 timme.. Men vi kom hem i alla fall!



Funderar på vad jag ska göra nu, kanske dricka te? Är lite sugen att
börja på min nya svenska bok, Åsa Larsson - Svart stig. Får se om jag
orkar börja läsa ikväll, jag känner mig jättetrött.. Men ska i alla falla se Andra
Avenyn 20.00, det är så bra! :)

Nej, nu ska jag läsa en massa bloggar. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0