Helg

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag så här sista dagen
innan helgen? Själv tycker jag dagen har gått hyffsat fort i alla fall, och nu
är det helg! I like it! :)

Började 08.00 med inriktningarna, idag var Malin frisk. Sista dagen hon var
på skolan, kommer inte se henne förrän i Augusti nästa år eller något sånt.
När vi går i trean alltså, shit. ;o Vi berättade även åt henne litegrann kring
APU:n, hur det gick, vad vi fick göra, om olika situationer och så vidare.
På Engelskan fick vi berätta om APU:n också, fast på engelska. I min
grupp var alla borta förutom jag och HP-Moa. Så vi fick göra nya grupper,
det blev fem personer i varje istället för fyra.. ;b Det gick väldigt bra att prata,
Gunilla tyckte jag var väl förberedd och sånt. Under lunchen käkade
jag och Josefin mindre goda plättar, blä.. Jag måste faktiskt skryta lite,
på Matte-lektionen jobbade jag faktiskt jättebra idag! Det blev 1 sida gjord! :)
*wow*



Nu sitter jag här hemma med en mugg te och lussebulla, mysigt.
Laddar batterierna kan man säga, inför min städ-fredag.. ;) Japp,
idag ska jag faktiskt städa! Borde sätta igång alldeles strax, vill bara
hitta rätta motivationen. Haha xD  Efter det ska jag laga middag, sedan
ska vi duscha, och resten av kvällen ta det lugnt. Förhoppningsvis! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0