Heldag med grabbarna

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra Lördag? Själv kan jag
inte klaga ett dugg, jag har haft svinkul hela dagen.

Började redan efter 12-tiden, åkte till nya leksaksaffären och shoppade.
Vi hittade en massa saker till de mindre barnen i min och älsklingen släkt.
Wilma, William, Emelia och Melinda fick saker där ifrån, skitsnygga såklart! ;)
Var sedan in på lite andra affärer och hittade julklappar åt mamma och
Lucas (i Henkes släkt). Var sedan tvungen att åka hit hem för att lämna allt,
hade knappt plats i bilen..



Vidare till Sangis för att hämta den snälle Dennis, plus en massa cross-däck.
Åkte till andra sidan Kalix och fick bytt däcken, men vi var inte där under tiden.
Vi hade annat för oss, bland annat snurra runt stan.. ;) Passade även på
att ta en fika från Wayne's Coffee, yummie! Snurrade runt runt, och tillsist
åkte vi tillbaka till andra sidan för att hämta däcken.



Då åkte vi till Sangis igen, körde Emil till Route E4 där han skulle på
kalas. Stannade ett tag hos Henkes syster, Dennis och Emils mamma.
Satt och fikade lite och pratade, bland annat om Montessori-intervjun som
jag gör med Monika.  :) Bestämde oss sedan för att åka till Kalix igen,
tog med oss Dennis återigen - det är så kul med honom.  :)
Käkade på 11:ans, en stripsrulle - yummie! Åkte runt litegrann och sedan
åkte vi hit hem, spelade bland annat Vem vill bli miljonär. Killarna var
ju så bra, haha.. ;)



Sist men inte minst; Bio! Vi tittade på Rallybrudar, riktigt bra film måste
jag säga. Min småkusin var även på bion, nice. När filmen var slut
blev det några varv runt stan, ganska mycket folk ute. Nu sitter vi här
hemma, och jag är jättetrött.. Ska alldeles strax gå och sova, skönt.

Imorgon kommer EFIT-bilderna upp.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis :)

hah aadå det var ju skitkul och snällt av er som hämtade mig i sangis :)

2008-11-29 @ 23:24:18
URL: http://har.ingen.se
Postat av: Mia

Svar till Dennis;

Det är väl klart vi hämtar dig! :) Svinkul att umgås med dig ;D

2008-11-30 @ 09:22:05
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0