Fullt upp

Godkväll på er allesammans! :)  Har ni en trevlig Fredagskväll? Själv tycker
jag den är väldigt bra faktiskt, även fast jag är ensam. I helg är jag inte
med älsklingen, men vi ses ju på Söndag när jag åker tillbaka till Kalix. :) <3



Har varit hos Mommo nu under kvällen, spelat kort och fikat. Just nu
sitter jag här och snackar med Dennis och Fanny, hähä. Har även
fixat litegrann i Photoshop, bland annat med bilder från idag.
Nu är klockan snart 20.00, och vet ni vad som händer då?
IDOL, så klart! Dock vet jag inte vad det är för tema, hoppas på något bra.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: P

hej,tänkte fråga att vart i kalix är det du har din lägenhet? :)

2008-11-21 @ 21:55:59
Postat av: Mia

Svar till P:

Vem är det som undrar?

2008-11-21 @ 21:59:06
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0