Frukost

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni vaknat ännu? Själv sitter jag
här helt klarvaken, har varit vaken över en timme. Älsklingen sover dock
ännu.. Ovanligt? ;b



Min mage kurrar jättemycket just nu, så för min del blir det frukost.
Som jag skrev tidigare idag, min frukost blir te och lussebulla eftersom
det är första advent. Sedan ska jag försöka få upp julstjärnan i fönstret,
wish me luck! :)

Dennis, ska du på julskyltningen? ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Dennis

njaa jag vet inte om jag ska på julskyltningen mamma och dom ska väll dit. :)

2008-11-30 @ 11:02:26
URL: http://har.ingen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0