Eva & Adam

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra Lördag? Själv kan jag inte
klaga precis. Har spelat FEAR och Tony Hawk, varit i Kalix, och tagit det lugnt.
Ja, det har inte blivit mycket gjort, men det är skönt.



För bara en stund sedan har jag druckit en kopp te framför ett avsnitt av
Eva & Adam. Det är jätte längesedan jag har ttitat på serien, och nu såg
jag att SVT1 skulle visa avsnitt. Kan säga att jag kan alla avsnitt utantill,
för jag var ett riktigt Eva & Adam-fan som liten, haha. Har båda serierna
plus filmen Fyra födelsedagar och ett fiasko. Där ser ni vilket fan jag
har varit!



Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Eva och Adam, snacka om minnen :)

2008-11-09 @ 01:21:25
URL: http://amplifier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0