EFIT

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni hört talas om EFIT-dagar?
Det är dagar då man ska fotografera det man gör varje timme.
Har jag till exempel vaknat klockan 9.00, då fotograferar jag något då.
Sedan igen klockan 10.00, 11.00, 12.00 och så vidare, fram tills att du ska
sova. Det kan vara riktigt roligt att prova på, det ska jag göra! ;)

Det finns en speciell sida som ordnar EFIT-dagarna, men jag vill göra
EFIT när jag känner för det.. Så idag kommer det bli en sån dag, kameran
kommer vara med varje timme fram tills jag ska sova. Detta kommer bli kul! :)

Vill ni vara med på det riktiga EFIT-dagarna, då ska ni kolla in det här.
Där finns datum för varje månad när man ska ha EFIT, och sånt.
Dock kör jag mitt eget race, jag har EFIT när jag känner för det! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0