Choklad-begär

Hej på er allesammans! :) Har precis ätit middag, tacos så klart! ;) Det var
jättegott, fast det vet nog redan alla? Men i alla fall..



Har precis varit till Kalix för att handla choklad, jag hade världens choklad-
begär. Det blev att fara till Hemköp, och sedan åkte vi runt stan ett tag.
Nu sitter jag här inne i värmen medan älsklingen är ute och byter dimljus.

Får se ifall jag vågar spela Fear ikväll, det var skitläskigt tidigare idag.
Jag är fasiken livrädd att spela det, usch. Men det är roligt på samma gång.
Vi får se hur jag gör.. Men nu ska jag äta choklad i alla fall, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0