Bjumis

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig Torsdagseftermiddag?
Själv kan jag väl inte klaga precis. Jag lagade pytt i panna till middag,
älsklingen diskade och sedan åkte vi iväg.



Sitter just nu hos älsklingens föräldrar, eftersom älsklingen fixar något
i garaget. Flitig som jag var, så tog jag med min Naturkunskap hit.
Det var riktigt bra gjort ska jag säga, för nu är jag redan klar! Nästa vecka
ska vi redovisa muntligt kring någon vetenskapsman som har med
universum att göra. Jag fick Johannes Kepler, läs om honom här.
Det var inte allt för svår uppgift, eftersom man inte skulle ha så mycket
fakta kring personerna. Man skulle ta det som fanns i boken, och
sedan fick man använda internet ifall man ville komplettera faktan litegrann.


         (Johannes Kepler, 1571 - 1630)

Får väl se ifall jag går ner till garaget och tittar när älsklingen fixar.
Men där är det kallt, så det känns mer lockande att sitta här och lyssna
på musik. Just nu är det Katy Perry - Hot N' cold.  ;)

Nu ska jag in på Bilddagboken. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0