Besök

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Torsdagskväll? Jag kan inte
gnälla precis, jag är ledig imorgon från praktiken eftersom lärarna har A-dag.
Så hela Haparanda kommuns ungdomar är lediga, och jag.. ;b


                        Världens bästa Guddotter :) <3

Efter att jag skrev det förra inlägget åkte vi iväg till Mommo för att hälsa på.
Min kusin och hans familj skulle komma för att titta på lite gamla barnkläder
som jag valt att inte spara till mitt barn. De hittade litegrann i alla fall,
tights och sånt. Lucas fick även "postkontor" av mig, haha lekte alltid med
det som liten snorunge.. ;D Jag och Wilma var kvar hos mommo under
tiden de andra var i mammas nya lägenhet. Sötnosen var jättetrött,
så hon somnade i min famn när vi tittade på barnprogram. Haha jag
höll också på och somna, för det var Avatar - skitdåligt barnprogram..
Blev även att fika en bulle sedan när Wilma vaknade.



Sitter nu här hemma och har tråkigt.. Ska se Andra Avenyn om
30 minuter, spännande och se ifall David lämnar Roxana. Sedan får
vi se ifall jag orkar se Höök, vill hinna prata med älsklingen ett tag
också innan vi ska sova. Men men..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0