Avklarat

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra Måndagskväll? Själv kan jag
säga att nu är mitt pluggande över för idag. Inget direkt pluggande, men
jag har gjort mycket på mina APU-uppgifter, och sedan läste jag engelska
boken Dear Nobody. Nu är jag äntligen klar med boken, känns jäkligt bra! :)



Ska alldeles strax koka te och sedan sätta mig i soffan för att se tv.
Nu har jag inget mer att göra under praktiken, eller jo.. Har typ en eller
två uppgifter kvar på APU-saken, men det fixar jag under veckan. Sedan
ska jag även skriva en recension på engelska om Dear Nobody, men
det brukar inte ta så lång tid.. :) Känns härligt att inte behöva stressa,
nu mår jag prima ballerina! Apropå ballerina - det ska jag äta till mitt te.

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan framför något bra tv-program.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0