Apu-uppgifter

Hej på er allesammans! :) Vill ni veta en superduperbra sak? Håll i er hårt!
Jag är klar med alla APU-uppgifter redan!!! Vet ni hur skönt det är?



Nu har jag tre veckor kvar av praktiken, och under de tre veckorna kan jag
slappa och slöa hela kvällarna. Jag har gjort bort alla uppgifter nu, plus
att jag inte har någon uppgift att göra i något annat ämne. Visserligen
har jag matten (har inte räknat något..), men jag kan inte det där med
vinklarna - Jag är jättedålig på det.. ;o Tror jag får besöka min kusin
snart med matteboken, det behövs! Annars har jag inget mer att göra
under praktiken. Så nu är jag ledig tre veckor framöver, gud så bra!


(Inte en sån jag ska ha. Napoli är inbakad och har köttfärs, vitlök, chili)

Nu sitter jag här hemma och väntar att mamma dyker upp. Hon är i
Haparanda, och är väl förhoppningsvis snart hemma. Jag är vrålhungrig,
men jag ska hålla mig - för vi ska äta leilani pizza när hon kommer hem.
Hon skulle gå in och beställa pizza innan hon åker från Haparanda,
hoppas att hon kommer ihåg att jag ska ha Napoli. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: r

hehe okej ! :D

2008-11-05 @ 17:38:37
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vad kul :)

Nå jag vet faktiskt inte, Emil Rova jobbar på vattenfall och min Emil söker jobb ännu och han kanske skulle få på någon elfirma där någon skulle sluta, men dom hade inte bestämmt sig om dom skulle ta in någon ny ännu.. :) men hoppas väl det för i kalix finns ju tyvär inte så mycket jobb ; /

2008-11-05 @ 18:43:27
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0