A-dag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Onsdags-kväll? Själv tycker
jag kvällen är lugn och skön, riktigt härligt! Inget stressande här inte..

Har suttit och läst Svart stig i en timme ungefär, den är så jäkla bra. Fast
visst är den lite förvirrande, det är jobbigt.. Men det går bra ända, hähä.
Snart är jag väl klar med boken, har drygt 200 sidor kvar. Det tar inte så
lång tid ändå, jag har läst den tre kvällar - och är redan på 260 typ.. ;)



Nu ska jag komma till rubriken; A-dag. När man jobbar som lärare har
man ju vissa A-dagar, då är eleverna lediga och lärarna fixar med annat.
En sådan dag är nästa Fredag, så jag var tvungen att fråga min lärare
idag hur jag ska göra. Ska jag sitta med lärarna, eller är jag ledig? Vi trodde
att de skulle arbeta med kvalitets-redovisningarna på A-dagen, så då
ville läraren att jag skulle vara med. Men nu verkar det som att de ska
arbeta med P.o.d.b, och då kan jag ju inte vara med eftersom det handlar
om eleverna och så vidare.. ;p Min handledare sa att jag får nog vara
ledig den dagen, härligt! Sista APU-dagen och allt, vilken lyx.

Angående Öppet Hus (inlägg från igår), vi i 2:an kommer inte fixa något alls.
Det ska visst vara någon annan BF-klass som fixar det, säkert 3:orna..
Så vi får inte alls ordna och leda Öppet Hus, fasiken vad tråkigt! ;(
Varför skulle de ha Öppet Hus just när vi har praktik?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0