1 mil i snö

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Min dag har
varit riktigt bra, trots vädret..

Började 08.00 med Matte B, kan säga att jag var oaktiv under APU:n,
räknade endast 6 tal på sex veckor.. Men idag gick det bättre, jag
hann faktiskt göra fyra-fem tal. Vi stack tidigare från matten, men det
verkade ju okej, haha. Sedan hade vi Engelska B, och då fick vi tillbaka
våra prov som vi gjorde innan praktiken. Vet ni vad? Jag hade MVG
igen! Hade 105 poäng, och 112 var typ fullpott. Så det blev ett bra
MVG, haha.  ;) Under håltimmen satt jag, Elin och Jenny i cafeterian
och spelade Skip-Bo. Ovanligt va? Nu måste man "panta" något
för att få låna kortlekarna, omg. Efter vår ledighet på två timmar, var
det dags för sista lektion - Idrott. Där var det stavgång, men vi fick
gå utan stavar ifall vi ville. Ett stort plus var ju att man fick välja vart
man ville gå! Jag och Marie (de enda närvarande i vår grupp..)
valde att gå lite efter bultenvägen, en perfekt tur som tog ungefär
35 minuter.



Efter vår lilla prat-promenad gick jag hem, då var skoldagen slut.
Så idag har jag fått ordentligen med motion! 6 kilometer sammanlagt
till och från skolan, plus promenaden under idrotten. Närmare 1 mil! :)
Dock var det inget att hurra över eftersom det snöar precis hela tiden..

Nu ska jag renskriva min APU-berättelse på engelskan.
På Fredag ska vi berätta litegrann om APU:n i en liten grupp, på
engelska. Hjälp! ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0