TV-dag

Ursäkta rubriken, men jag hittar inget bättre ord.. ;p
Idag har det verkligen varit en TV-dag måste jag säga!
Jag tittar inte ofta på tv, och tittar jag så ser jag på Andra Avenyn,
Sanningens ögonblick och Rent hus. Som sagt, inte många program.



Idag har jag sett One Tree Hill, Andra Avenyn, och något annat.
Just nu ser jag Power of 10, och snart är det Sanningens Ögonblick.
Där ser ni, mycket tv-tittande idag! :) Ibland är det skönt att bara slöa
framför tv:n. Måste vila upp mig inför denna skolvecka, har utvecklings-
samtal imorgon 15:15. Efter det ska vi till Synoptik, måste se hur pass
mycket bättre min syn har blivit. Bättre har den i alla fall blivit, det är säkert! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0