Tourettes syndrom

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har det bra i skolan. Antar att de flesta fortfarande
har skola denna tid? Själv har jag skola för fulla muggar.. ;p

Sitter i samhälls-längan och arbetar om människor i behov av stöd.
Jag har valt att arbeta om Tourettes syndrom (som jag skrev i måndags), nu
sitter jag och finslipar litegrann. Tittar igenom stavningen, gramatiken och sånt.
Har även skrivit ut alla papper, måste säga att jag blev nöjd med faktan.
Det finns inte överdrivet mycket om Tourettes syndrom, men jag har fått ihop
tre sidor i alla fall. Vilket inte alls är dåligt, enligt mig! :)

Ska läsa lite blggar nu innan jag ger mig för idag. Har sedan svenska, men där
har jag redan skrivit färdigt min berättelse. Eller uppsats, what ever! :)
16.00 har jag synundersökning hos Synoptik, hoppas det går bra. Jag är
faktiskt nervös, även fast jag vet att min syn har blivit bättre..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0