Torsdag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig dag?
Måste säga att min har varit otroligt bra, och lugn för den delen också..
Somnade igår redan vid 21-tiden, och sov till efter 06.00 - det behövdes! :)

På morgonen hade vi Datakunskap och började med Excel, det kändes inte
så överdrivet svårt. Eftersom nästa Datakunskapslektion går bort (alla 1or
gör nationella men inte jag - jag gjorde det i höstas).. Så vi fick ett hemma-prov,
som vi skulle göra i Excel och sedan skicka till henne. Det var inte så jättesvårt
så hoppas på ett G i alla fall. Efter det hade vi Mattelektion i en timme, tråkigt!
Jag fattar inte - Matte B är hur tråkigt som helst, och jag som älskade Matte A.. ;p

Slutade redan före 10.30, så jag mötte upp älsklingen på Coop Forum.
Vi var och storhandlade för närmare 200 kronor, hähä. Ändå var det bara mat,
det är fasiken dyrt att äta! Men äta måste man ju, kosta vad det vill! :)
Gick sedan hem och började med hemmaprovet i Excel. Tittade sedan på
Våra bästa år innan vi började laga en tidig middag. Var förbi ICA och pantade
lite flaskor, då ropade Jenna åt mig från balkongen. Hihi, den söte människan! :)
Har ni märkt att det öppnat en ny affär här brevid oss? Galne Hassan är namnet,
och det var ruskigt mycket folk där när vi gick förbi.. Kanske kikar in dit imorgon.
Under kvällen har jag i alla fall städat litegrann, torkat damm och lite sånt.
Imorgon ska jag fortsätta med det, eftersom jag är ledig!!!

Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0