Torsdag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? :)
Själv har dagen varit riktigt slö, men det har varit bra. Varje skoldag behöver
inte vara som en orkan. Fast våra skoldagar är aldrig stressiga, tur det!

Började morgonen med Datorkunskap, helt onödigt för ingen redovisade.
De var inte ännu klara, sega j*vlar! ;p Men men, så är det när man är slö..
Hade sedan Drama fram till lunchen, vi tränade en massa på vår teater.
Sedan hade vi Drama igen efter lunch, då valde vi musik till teatern,
och spelade upp den. Det gick jättebra, och föreställningen kommer vara
11 juni eftersom Teppu åker utomland i två veckor nu.. Hoppas det kommer
gå bra på föreställningen, men det tror jag! :) Sist på dagen hade vi Psykologi B,
och då skulle vi bara skriva en sida om Psykologi - typ vad vi tycker, och
vad psykologi främst är. tråkigt, men lätt!

Efter skolan åkte vi med Kerstin till Granån och handlade litegrann.
Jag har precis sett Unga Mödrar, och väntar snällt tills klockan blir 20.00,
då är det dags för Sanningens Ögonblick. Japp, det är kanonbra! :)
Kanske blir kladdkaka och te framför tv:n senare? Det låter lockande kan
jag säga. Ska vi hoppas på att det blir så? ;) JA!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0