Torsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Det har jag, som en stock!
Började morgonen med Datakunskap, det var tre stycken som redovisade.
Jättetråkigt att bara sitta och lyssna, men that's life! Jag gjorde min redovisning
för en månad sen exakt, så de andra har nog varit liiiiite slöa? ;p
Sedan skulle vi ha Drama men så blev det inte alls.. Vi hittade ingen ledig sal,
där uppe i D-huset var det upptaget p.g.a. konsert, och där nere var det teater.
Så vi fick hål fram till 12.00 när Kommunikationen började. Sista lektionen
i Kommunikation, så nu är den kursen avklarad. Dock vet jag inget betyg
ännu, men hoppas på ett VG/MVG. Sist på dagen hade vi Psykologi B,
och då fortsatte vi med redovisningen. Idag behövde vi bara sitta och lyssna,
eftersom vi redovisade igår. ;) Sen började vi prata om psykiskt sjuka -
intressant faktiskt!

Nu sitter jag här, har precis läst recensionen av min engelska bok.
Ska ju redovisa imorgon på lektionen, hoppas det kommer gå bra!
Imorgon slutar vi 13.30 eftersom vi skjuter upp Malins lektion.
Efter det får jag laga Pasta Carbonara - längtar efter riktigt god mat!! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0