Tisdag

Hej på er allesammans! :) Ursäkta för dålig uppdatering, jag har verkligen inte
hunnit blogga idag.. Ni ska få höra min stressiga dag:

Började på morgonen med Matte, jättetråkigt - hann bara räkna fyra-fem tal.. ;/
Sedan hade vi Pedagogiskt Ledarskap, ännu tråkigare. Resten av klassen redo-
visade sina saker de hittat på, och sedan skulle vi skriva lite uppgifter.
Lunchen var hyffsat god, pastagratäng. Efter det hade vi sista lektionen för idag,
Engelska. Då gick vi igenom gramatikboken, och det gick bra! :)
Sedan skulle vi egentligen sluta (komp.ledigt), men jag och Marie ville bli klara
med vårt arbete angående Ungdomens Hus. Så vi satte oss i en datasal
och skrev i två timmar, men voilá - nu är det färdigt! :D  Kan ni gissa om det känna
bra? Det ska vara inlämnat på Måndag, men vi är redan klara. Bra, bra!

Efter skolan började jag direkt att råplugga - rent ut sagt.. Jag läste alla fem
psykologiska perspektiv, jobbigt! Humanistiska, Psykodynamiska, Kognitiva,
Biologiska, och inlärnings. Det var fem jobbiga och oerhört tråkiga kapitel!
Men jag har prov imorgon i Psykologi B, eller prov och prov.. Vi ska se en film,
sedan ska vi skriva om vilket perspektiv som utspelade sig i filmen. Jag är
jättenervös, men vi får hoppas på det bästa. Det verkar inte bli det lättaste,
eftersom vi börjar 08.00, och slutar lektionen först 12.00 typ.. :/
Missar alltså lunchen imorgon, för ULSen börjar 12.15, knappast att vi hinner äta!

Nu sitter jag här - nyduschad och fräsch. Väntar att älsklingen kommer från
duschen. Ska snart bänka mig framför tv:n - det är sista avsnittet från Andra Avenyn.
Ikväll är serien från 20.00 till 21.00, för det är dubbelavsnitt eftersom det är
sista gången. Hur f*n ska jag klara mig utan Andra Avenyn?! :(

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klart att Bkursen är svårare än Akursen! Det förstår nog varenda människa! :)



Lycka till. Jag hoppas att även jag kommer klara av Bkursen i tvåan. Nu ska jag se på dokumentären om Madeleine McCann.

2008-05-20 @ 21:01:23
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nope, dem finns ingenstans :S

2008-05-20 @ 23:26:17
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0