Tisdag

Hej på er allesammans! :) Hur har ni det denna tisdag? Hoppas ni har det bra!
Själv kan jag inte gnälla, hela dagen har varit bra, och den blir bara bättre.

Som vanligt på tisdagar har vi Matte direkt på morgonen, fick gjort några tal
i alla fall. Bättre än inga alls! Sedan hade vi Pedagogiskt Ledarskap,
och då skulle vi hitta på något att berätta/visa åt klassen, som gör att de
får motivation. Jag ska berätta åt klassen om lite tips, kring pluggandet.
Hur det blir roligare att göra läxor, och de tipsen funkar faktiskt!
Efter lunch hade vi Engelska nationellt prov, muntliga delen. Jag var nervös
och trodde den skulle gå dåligt, men nejdå - ett starkt VG! :) I am Happy!!
Efter det gick jag till biblioteket och lånade en bok inför Engelska B.
På Fritidskunskapen fick vi leka lekar, charader, hänga gubbe och lite sånt.

Har nyligen renskrivit svenska uppsatsen, och nu ska jag äta spaghetti
och köttfärssås. Senare blir det att bygga hus i sims.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0