Synundersökning

Hej på er allesammans! :) Jag måste berätta en strålande nyhet kring min syn.
Älsklingen hämtade upp mig 15.00, så åkte vi till ICA för att handla lite. Jag måste
ha med lite grejer till skolan på Fredag, såsom chips, frukt och läsk. Det är en
del av mitt föredrag som jag ska visa åt dem. Hoppas de gillar det! :)

Väl inne på Synoptik provade jag lite bågar under tiden jag väntade på att få gå in.
Hittade inga bågar som passar, alla är så breda och jag har litet ansikte.. ;/
Inne i undersökningssalen var jag jättenervös faktiskt. Han höll på och tittade
i 45 minuter, jäkligt länge! Tillslut var han klar, och det visar sig att min styrka
är +3.00 nu, superbra!! Den har blivit 1.25 bättre, vilket är jättemycket enligt
honom. Så först ville han skicka mig till Sunderby Sjukhus eftersom det
blivit så mycket bättre på 1½ år, men sedan såg han att jag var född 1991.
Då sa han att det var normal eftersom yngres syn kan förändras fort.
Inge Sunderby Sjukhus för mig, hurra! :)

Nu får jag även vara utan glasögon/linser ibland, när jag känner för det.
Han tyckte jag hade så bra syn, så jag behöver inte alltid ha glasögon/linser.
Det känns skönt att höra, nu är jag superglad! :) Ska nu mysa med älsklingen
en stund innan vi går och duschar. Senare under kvällen blir det Sims 2.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0